Λογότυπο Βιβλιοπωλείου Gutenberg

Εκπαίδευση & Εκπαιδευτική Μεταρρύθμιση: Ιστορικο-Συγκριτικές Προσεγγίσεις

38,00 34,20

Εκπαίδευση & Εκπαιδευτική Μεταρρύθμιση: Ιστορικο-Συγκριτικές Προσεγγίσεις

38,00 34,20

    • Κωδ. Ευδόξου:
      68378295
    • Εκδόσεις:
    • ISBN:
      978-960-01-1863-6
    • Έκδοση:
      1η, Μάιος 2017
    • Κωδ. καταλόγου:
      9557337
    • Εξώφυλλο:
      Μαλακό
    • Σχήμα:
      17 x 24
    • Σελίδες:
      758
Περιεχόμενα

Πρόλογος Επιμελητών
Πρόλογος
Μία ιστορική – κοινωνιολογική προσέγγιση της εκπαίδευσης των γυναικών κατά την οθωνική περίοδο στην Πελοπόννησο: Η περίπτωση του «σχολείου κορασίων Τριπόλεως» (1836-1846)
Επετειακοί εορτασμοί κατά τη δικτατορία: Τα εκατόν πενήντα χρόνια από την Επανάσταση του 1821
Διαστάσεις της γυναικείας εκπαίδευσης στο έργο του Αλέξη Δημαρά
Φύλο και κοινωνική ταυτότητα στην οθωμανική Φλώρινα: Τα διαζύγια του πνευματικού δικαστηρίου της Μητροπόλεως Μογλενών (1901-1909)
Κλειώ – Η Μούσα της Iστορίας και ο Σήφης Μπουζάκης
Η κατάργηση του διορισμού των εκπαιδευτικών με βάση το σύστημα της επετηρίδας, οι σχετικές αντιδράσεις και οι μετέπειτα εξελίξεις: Κατάθεση ιστορικών στοιχείων και προσωπικών εμπειριών
Η αρθρογραφία του Παιδαγωγού Θεόδωρου Κάστανου στο περιοδικό Σχολείο Εργασίας
Τα πολλά πρόσωπα του ιστοριογραφικού μεταμοντερνισμού. Για τη γλωσσική, την ανθρωπολογική και την πολιτισμική στροφή στην ακαδημαϊκή ιστοριογραφία
Η επικοινωνιακή ανάλυση κειμένων ως μέθοδος ιστοριογραφικής έρευνας. Το παράδειγμα της μη λεκτικής επικοινωνίας στην αρχαιότητα
Το πεδίο της Ιστορίας της Εκπαίδευσης στην Ελλάδα: Μια κοινωνιολογική προσέγγιση
Για τις εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις στην Ελλάδα (1880-1964). Υποθέσεις για τον ρόλο των γερμανοσπουδαγμένων Παιδαγωγών
Ο πανεπιστημιακός ιστορικός και δάσκαλος
Θέσεις του Δημήτρη Γληνού για τη διδασκαλία του παραμυθιού στο δημοτικό σχολείο
ΦΟΙΤΗΤΗΣ. Εφημερίς των Συμφερόντων τω Έθνει [1869]
Η μετάβαση από την αποικιοκρατία στην ανεξαρτησία και η εκπαίδευση της Κύπρου
Ιστορική αναδρομή της Πανεπιστημιακής Νομοθεσίας στην Ελλάδα: Κρίσιμα σημεία και αμφισβητήσεις
Επιλογή στελεχών εκπαίδευσης: Η περίπτωση των Διευθυντών δημόσιων δημοτικών σχολείων 1985-2015
Προσπάθειες για βελτίωση της γενικής εκπαίδευσης κατά τα μέσα του 19ου αιώνα: Η περίπτωση του Υπουργού Χαράλαμπου Χριστόπουλου (1855-1859)
Προτεσταντικές ειδήσεις για τα σχολεία του Πηλίου και τα σχολεία των Πρεσβυτεριανών στον Βόλο (1869-1884): Συμβολή στην Ιστορία της Νεοελληνικής Εκπαίδευσης στην Μαγνησία
Δάσκαλοι και γεωργική εκπαίδευση στο μεσοπόλεμο: Γεωργικά φροντιστήρια, Κυριακά γεωργικά σχολεία και Σχολικοί κήποι
O Ευάγγελος Παπανούτσος και η έδρα της Συστηματικής Φιλοσοφίας στη Φιλοσοφική Σχολή Θεσσαλονίκης: Άγονοι αγώνες και αγωνίες
Ιστορία της Εκπαίδευσης: Καθορίζοντας το πεδίο
Κοινωνίες σε μετάβαση
Homo politicus: Homo comparativus; Σκέψεις για την έννοια του πολίτη σήμερα από τη σκοπιά της Συγκριτικής Παιδαγωγικής
Ο ρόλος του σύγχρονου εκπαιδευτικού: Μια ιστορικο-συγκριτική προσέγγιση
Κράτος Πρόνοιας και εκπαίδευση στην Ελλάδα: Συγκριτική μελέτη των κοινωνικών πολιτικών και της επένδυσης στην εκπαίδευση
Το σχολείο και τα δικαιώματα των Τσιγγάνων
Η εκφορά του πολιτικού λόγου στα εκπαιδευτικά περιοδικά 1945-1949: Συγκρουσιακές θέσεις προοδευτικών και συντηρητικών, αναφορικά με τη μορφή και το περιεχόμενο της εκπαίδευσης
«Περιφερειακά» πανεπιστήμια: Μεταξύ της σφύρας του δημοσιογραφισμού και του οικονομικού άκμονος
Ισορροπώντας ανάμεσα σε «υποεθνικούς», «εθνικούς» και «υπερεθνικούς» περιορισμούς, προσανατολισμούς και πιέσεις συμφερόντων. Μια ανάλυση της πρότασης του νέου Ωρολογίου Προγράμματος των γυμνασίων της Κύπρου
Πολιτικές πρόσβασης στην ελληνική ανώτατη εκπαίδευση παγιδευμένες στον ιστό κόκκινων γραμμών
Εκπαιδευτική πολιτική και αφομοίωση των σλαβοφώνων: Από την εντατικοποίηση του Μακεδονικού Αγώνα μέχρι τη δικτατορία του Μεταξά (1898-1936)
Από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση: Ευρωπαϊκή εκπαιδευτική πολιτική, benchmarking και εργαλεία πολιτικής εντός και εκτός Ε.Ε
O εκπαιδευτικός στο νεοφιλελεύθερο εκπαιδευτικό παράδειγμα: Αυτονομία, κυβερνησιμότητα και επιτελεστικότητα
Στο σταυροδρόμι της αποικιακής εξουσίας και της εθνικής-ενωτικής πολιτικής. Η περίπτωση των αναγνωρισμένων γυμνασίων στην Κύπρο κατά τη δεκαετία του 1930
Ο Σήφης Μπουζάκης και το έργο του

[Περισσότερα...]