Εκπαιδευτική Πολιτική και Συγκριτική Επιχειρηματολογία
€20,90 €18,81
Στο βιβλίο παρουσιάζονται τα πορίσματα έρευνας που αφορούν στο συγκριτικό επιχείρημα το οποίο χρησιμοποίησαν, κυρίως με τη νομιμοποιητική του λειτουργία, οι πολιτικές δυνάμεις στην Ελλάδα σε όλα τα “μεταρρυθμιστικά επεισόδια” κατά τον 20ό αιώνα. Ανιχνεύονται οι συγκριτικές αναφορές στις οποίες προστρέχουν κατά τη συζήτηση στη Βουλή των μεταρρυθμιστικών νομοσχεδίων των ετών 1913, 1929, 1959, 1964, 1976/7, 1985, 1997/8 τόσο οι “μεταρρυθμιστές” όσο και οι αντίπαλες πολιτικές δυνάμεις. Με τη μέθοδο ανάλυσης περιεχομένων -ποιοτική και ποσοτική- επιχειρείται να απαιτηθούν ερωτήματα όπως: Μπορεί η σύγκριση να αποβεί παράγοντας μεταρρύθμισης; Ποια η ποιότητα και ποια η ποσότητα των συγκριτικών αναφορών; Σε ποιες χώρες εστιάζεται η συγκριτική επιχειρηματολογία και γιατί;
Εισαγωγικά
Αποτελέσματα της Ανάλυσης Περιεχομένου
Η μεταρρυθμιστική προσπάθεια του 1913
Η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση του 1929
Η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση του 1959
Η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση του 1964
Η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση του 1976/7
Η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση του 1985
Η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση του 1997
Καταληκτικά συμπεράσματα
Βιβλιογραφίες