Η Έρευνα στην Προσχολική Εκπαίδευση, τόμος 1
€5,97 €5,37
Το βιβλίο αυτό που ολοκληρώνεται σε 3 τόμους αποτελεί την πρώτη συλλογή προσπάθεια παρουσίασης του ερευνητικού έργου που συντελείται στον τομέα της ψυχολογίας και αγωγής του μικρού παιδιού στα πανεπιστημιακά Τμήματα της χώρας και του εξωτερικού.
Πρόλογος: Ε. Κούρτη
Διδακτική των συνθέτων στο Νηπιαγωγείο, Ζ.Γ. – Α.Ε.
"Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου": Ένα πρόγραμμα γλωσσικής καλλιέργειας του μικρού παιδιού, Ζ.Γ.
Ερευνητικές προϋποθέσεις και εφαρμογές για τη διδασκαλία της γλώσσας στο Νηπιαγωγείο, Μ.Κ.
Ανάγνωση ιστοριών και μεθοδολογικές προσεγγίσεις στο Νηπιαγωγείο, Κ.Μ.
Η εφαρμογή των δραστηριοτήτων μουσικοκινητικής αγωγής στην καλλιέργεια φωνολογικής ενημερότητας των παιδιών προσχολικής ηλικίας, Ε.Μ. – Μ.Κ.
Η έννοια "βιβλίο" και η σύνδεσή της με την επίδραση της ποίησης, σε παιδιά ηλικίας 2,8-5 ετών, Σ.Σ.-Φ.
Σχεδιασμός και εφαρμογή προγράμματος για την ανάδυση των δεξιοτήτων ανάγνωσης και γραφής στα παιδιά του Νηπιαγωγείου, Ε.Τ. – Μ.Φ.
Οι μικρές ιστορίες και η γλωσσική καλλιέργεια των παιδιών προσχολικής ηλικίας, Τ.Τ.
Λογοτεχνία και Νηπιαγωγείο: συγκοινωνούντα δοχεία δημιουργικότητας, Δ.Α.
"Λύκε, λύκε είσαι εδώ;" Το στερεότυπο του λύκου σε ιστορίες για μικρά παιδιά, Α.Γ.
Το θέμα των παράξενων παιδικών θανάτων στην ελληνική λογοτεχνία του 19ου αιώνα, Κ.Μ.
Ευαισθητοποίηση των παιδιών του Νηπιαγωγείου για το παιδί με ειδικές ανάγκες μέσω της διδασκαλίας λογοτεχνικών κειμένων, Α.Κ. – Κ.Μ. κ.ό.φ.
Ιδεολογικές ανατροπές για αρχαρίους: η λειτουργία της διακειμενικότητας και της μεταμυθοπλασίας στην παιδική λογοτεχνία, Α.Ο.
Διαδικασίες πρόσληψης ιστορικών εννοιών – καλλιέργειας κοινωνικο-πολιτικών αρχών στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία, Δ.Κ.
Η διδακτική μεθοδολογία της αρχαίας ελληνικής ιστορίας στο Νηπιαγωγείο, Α.Σ.
Η διερεύνηση της εικαστικής έκφρασης των παιδιών του Νηπιαγωγείου στην καθοδηγούμενη διδακτική παρέμβαση, Ξ.Α. – Μ.Κ.-Ζ.
Εφαρμογή γενικών διδακτικών αρχών κατά τη μεθόδευση των δραστηριοτήτων στο Νηπιαγωγείο, Α.Κ.
Προωθώντας τις δημιουργικές ικανότητες των παιδιών μέσα από ένα εικαστικό πρόγραμμα με φαινομενικά άχρηστο υλικό, Ε.Τ. – Κ.Μ.
Αισθητική αγωγή: η θέση και ο ρόλος της αισθητικής στην εκπαίδευση, Α.Μ.
Θεατρική αγωγή: αντικείμενο ή μέσο-μέθοδος διδασκαλίας; Ε.Χ.
Η εφαρμογή της εργασίας σε ομάδες με παιδιά προσχολικής ηλικίας μέσα από πειραματικές δραστηριότητες των Φυσικών Επιστημών, Δ.-Μ.Κ. – Κ.Κ.
Μια εποικοδομητική προσέγγιση του ηλεκτρισμού στην προσχολική ηλικία, Δ.Κ. – Χ.Σ. – Β.Μ. – Β.Π.
Αναζητώντας προσέγγιση για τις δραστηριότητες Φυσικών Επιστημών στο Νηπιαγωγείο, Γ.Μ. – Κ.Ρ.
Παιδαγωγικές δραστηριότητες με τη χρήση των νέων τεχνολογιών στην προσχολική ηλικία: προβλήματα και προοπτικές, Β.Κ. – Μ.Κ. – Χ.Χ.
Μεθοδολογία ανάπτυξης δραστηριοτήτων με το Ευρώ στο νηπιαγωγείο για την ανάπτυξη της ευρωπαϊκής διάστασης στην εκπαίδευση, Γ.Μ. – Γ.Σ. – Χ.Π.
Σχηματικές αναπαραστάσεις στη διδακτική περιβαλλοντικών εννοιών και προβλημάτων, Ν.Χ. – J.O.