Οπτικό-Ακουστική Επικοινωνία
€15,23 €13,71
Το βιβλίο προσφέρει τόσο στον φοιτητή όσο και στο δημοσιογράφο και τον άνθρωπο των μέσων γενικότερα, έναν ευχάριστο περίπατο στον “περιβάλλοντα χώρο” του μηνύματος των μέσων, στο χώρο που εξετάζει, δηλαδή, εκτός από τα χαρακτηριστικά στοιχεία του φωτισμού, του χρώματος, του χώρου, του χρόνου, της κίνησης και του ήχου, την αντίληψη, τη γνώση και τη σύνθεση – δομή των τηλεοπτικών εικόνων.
Μελέτες στην παραγωγή και σκηνοθεσία της τηλεόρασης
Μελέτες στην κριτική ανάλυση και την αισθητική αξιολόγηση των τηλεοπτικών προγραμμάτων
Μελέτες στην επιστημονική μεθοδολογία έρευνας στα οπτικο-ακουστικά μέσα επικοινωνίας