Διαχείριση Κρίσεων στην Τουριστική Βιομηχανία
€20,00 €18,00
Το παρόν βιβλίο έχει σκοπό να προσφέρει στους φοιτητές του τομέα του τουρισμού πολύτιμες γνώσεις για τη διαχείριση κρίσεων στον τουριστικό κλάδο. Η πανδημία του COVID-19 μας θύμισε με τον πιο τραγικό τρόπο την ανάγκη καλλιέργειας συστηματικής γνώσης και μεθοδολογίας, προκειμένου να αντιμετωπιστούν καταστάσεις που απέχουν πολύ από την κανονικότητα και βάζουν σε κίνδυνο την ανθρώπινη ζωή, και συνάμα την επιβίωση του τουριστικού κλάδου. Ο τουρισμός είναι ένας τομέας ιδιαίτερα ευαίσθητος σε κρίσεις προκαλούμενες από πανδημίες, φυσικές καταστροφές, τρομοκρατικά γεγονότα, πολέμους και άλλα ταραχώδη γεγονότα. Το ανά χείρας βιβλίο συντίθεται από μια σειρά κεφαλαίων που πραγματεύονται ποικίλες περιπτώσεις κρίσης στον τουρισμό και διαχείρισής τους, με αναφορές σε διεθνή παραδείγματα και περιπτώσεις. Επιπλέον, παρουσιάζονται το πλαίσιο διαχείρισης των κρίσεων, η σημασία της σωστής προετοιμασίας μιας προορατικής στρατηγικής απέναντι σε αυτές τις καταστάσεις, καθώς και η Ανάλυση Ευπάθειας έναντι κινδύνων που οδηγούν σε κρίσεις. Πέρα από τους φοιτητές τμημάτων τουριστικών σπουδών, το έργο αυτό μπορεί να είναι χρήσιμο και σε φοιτητές τμημάτων διοίκησης επιχειρήσεων, αλλά και σε επαγγελματίες του τομέα του τουρισμού, καθώς και σε επαγγελματίες πολλών άλλων κλάδων σχετιζόμενων με τον τουρισμό.