Λογότυπο Βιβλιοπωλείου Gutenberg

Διαχείριση Κρίσεων στην Τουριστική Βιομηχανία

20,00 18,00

Διαβάστε ένα απόσπασμα

Διαχείριση Κρίσεων στην Τουριστική Βιομηχανία

20,00 18,00

    • Κωδ. Ευδόξου:
      112692108
    • Εκδόσεις:
    • ISBN:
      978-960-01-2346-3
    • Έκδοση:
      1η, Απρίλιος 2022
    • Κωδ. καταλόγου:
      9550648
    • Γλώσσα Πρωτοτύπου:
      Αγγλικά
    • Τίτλος Πρωτοτύπου:
      Crisis management in the tourism industry
    • Εξώφυλλο:
      Μαλακό
    • Σχήμα:
      17 x 24
    • Σελίδες:
      359
Περιγραφή

Το παρόν βιβλίο έχει σκοπό να προσφέρει στους φοιτητές του τομέα του τουρισμού πολύτιμες γνώσεις για τη διαχείριση κρίσεων στον τουριστικό κλάδο. Η πανδημία του COVID-19 μας θύμισε με τον πιο τραγικό τρόπο την ανάγκη καλλιέργειας συστηματικής γνώσης και μεθοδολογίας, προκειμένου να αντιμετωπιστούν καταστάσεις που απέχουν πολύ από την κανονικότητα και βάζουν σε κίνδυνο την ανθρώπινη ζωή, και συνάμα την επιβίωση του τουριστικού κλάδου. Ο τουρισμός είναι ένας τομέας ιδιαίτερα ευαίσθητος σε κρίσεις προκαλούμενες από πανδημίες, φυσικές καταστροφές, τρομοκρατικά γεγονότα, πολέμους και άλλα ταραχώδη γεγονότα. Το ανά χείρας βιβλίο συντίθεται από μια σειρά κεφαλαίων που πραγματεύονται ποικίλες περιπτώσεις κρίσης στον τουρισμό και διαχείρισής τους, με αναφορές σε διεθνή παραδείγματα και περιπτώσεις. Επιπλέον, παρουσιάζονται το πλαίσιο διαχείρισης των κρίσεων, η σημασία της σωστής προετοιμασίας μιας προορατικής στρατηγικής απέναντι σε αυτές τις καταστάσεις, καθώς και η Ανάλυση Ευπάθειας έναντι κινδύνων που οδηγούν σε κρίσεις. Πέρα από τους φοιτητές τμημάτων τουριστικών σπουδών, το έργο αυτό μπορεί να είναι χρήσιμο και σε φοιτητές τμημάτων διοίκησης επιχειρήσεων, αλλά και σε επαγγελματίες του τομέα του τουρισμού, καθώς και σε επαγγελματίες πολλών άλλων κλάδων σχετιζόμενων με τον τουρισμό.

Αναλυτικά Περιεχόμενα

Για τους Επιστημονικούς Επιμελητές
  • Christof Pforr

    Ο Christof Pforr είναι Καθηγητής Τουρισμού, Φιλοξενίας και Εκδηλώσεων στο Curtin Business School. Διαθέτει Διδακτορικό στις Πολιτικές Επιστήμες από το γερμανικό Πανεπιστήμιο Tübingen. Έχει ποικίλα επιμέρους ερευνητικά ενδιαφέροντα στον τουρισμό και τη διαχείριση προορισμών, και πλούσιο δημοσιευμένο έργο.

  • Peter Hosie

    O Peter Hosie είναι Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Wollongang στο Ντουμπάι (Αραβικά Εμιράτα). Διαθέτει εκτεταμένο δημοσιευμένο έργο στα αντικείμενα του μάνατζμεντ και της βιομηχανικής ψυχολογίας.

  • Δημήτριος Π. Στεργίου

    Ο Δημήτριος Π. Στεργίου είναι Αναπληρωτής Καθηγητής και Αναπληρωτής Κοσμήτορας στη Σχολή Κοινωνικών Επιστημών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου και Διευθυντής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων. Διαθέτει πολυετή διδακτική εμπειρία σε προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών ελληνικών και ξένων πανεπιστημίων. Το ερευνητικό του έργο έχει εκδοθεί σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά. Έχει εκτεταμένη επαγγελματική εμπειρία ως ερευνητής και σύμβουλος τουριστικών επιχειρήσεων και φορέων σε Ελλάδα και εξωτερικό.

  • Γιώργος Μ. Αγιομυργιανάκης

    Ο Γιώργος Μ. Αγιομυργιανάκης είναι Καθηγητής του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου, Διευθυντής του Προγράμματος Σπουδών στη Διοίκηση Τουρισμού (ΔΙΤ) του ΕΑΠ και Αντιπρόεδρος του Ελληνικού Ινστιτούτου Οικονομικών της Εκπαίδευσης & Διά Βίου Μάθησης, της Έρευνας & Καινοτομίας. Έχει διδάξει σε πολλά πανεπιστήμια της Μ. Βρετανίας και Κύπρου, και έχει συγγράψει πολυάριθμα άρθρα, βιβλία και μελέτες στην οικονομική ανάλυση και πολιτική. Είναι αξιολογητής προγραμμάτων σπουδών και πανεπιστημίων στην ΕΕ.

  • Αγγελική Ν. Μενεγάκη

    Η Αγγελική Ν. Μενεγάκη είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών και διδάσκει στο Τμήμα Περιφερειακής & Οικονομικής Ανάπτυξης και στο Τμήμα Διοίκησης, Οικονομίας και Επικοινωνίας Τουριστικών και Πολιτιστικών Μονάδων στην Άμφισσα καθώς και σε άλλα ιδρύματα του εσωτερικού και εξωτερικού. Είναι συγγραφέας πολλών άρθρων και βιβλίων στα οικονομικά ενώ τα επιστημονικά της ενδιαφέροντα άπτονται και των αλληλεπιδράσεων του τουρισμού με το περιβάλλον.