Λογότυπο Βιβλιοπωλείου Gutenberg

Κίνηση Εντός της Αίθουσας

20,00 18,00

Κίνηση Εντός της Αίθουσας

20,00 18,00

    • Κωδ. Ευδόξου:
      102076340
    • Εκδόσεις:
    • ISBN:
      978-960-01-2281-7
    • Έκδοση:
      1η, Οκτώβριος 2021
    • Κωδ. καταλόγου:
      9557418
    • Γλώσσα Πρωτοτύπου:
      Αγγλικά
    • Τίτλος Πρωτοτύπου:
      Moving INTO the classroom; A handbook for movement integration in the elementary classroom
    • Εξώφυλλο:
      Μαλακό
    • Σχήμα:
      17 x 24
    • Σελίδες:
      365
Περιγραφή

Αυτό το βασικό εγχειρίδιο βασίζεται σε σύγχρονες έρευνες και συνεισφέρει στην ολοκληρωμένη εκπαίδευση των μαθητών μέσα από τη στοχευμένη αξιοποίηση της σωματικής κίνησης στη μαθησιακή διαδικασία εντός και εκτός σχολικής αίθουσας. Ως εκ τούτου, προάγεται ο εμπλουτισμός της διδασκαλίας με ενεργητικούς και βιωματικούς τρόπους μάθησης. Το βιβλίο εστιάζει στα τεκμηριωμένα οφέλη ενός τέτοιου εγχειρήματος και προσφέρει δοκιμασμένα σχέδια μαθήματος. Καλύπτονται πολλά από τα κύρια γνωστικά και διδακτικά αντικείμενα της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Συνεπώς, ο κάθε αναγνώστης καθοδηγείται με ασφαλή και αποτελεσματικό τρόπο στην εφαρμογή μιας πολύπλευρης εκπαίδευσης. Οι πρακτικές ιδέες που προσφέρει το βιβλίο είναι ικανές να συνδυαστούν με τις πλέον σύγχρονες τάσεις της εκπαίδευσης, όπως είναι η μάθηση βάσει έργου, η ενσώματη μάθηση και οι νέες τεχνολογίες. Ασφαλώς, αναφέρονται και τα εμπόδια που χρειάζονται να αντιμετωπιστούν ώστε να καταστεί αποδοτική η ενσωμάτωση της κίνησης. Με αυτόν τον τρόπο παρέχεται στους εκπαιδευτικούς και στους φοιτητές παιδαγωγικών τμημάτων των πανεπιστημίων ένα εργαλείο που είναι ρεαλιστικό και εφαρμοστέο.

Περιεχόμενα

Πρόλογος επιμελητή
Πρόλογος
Ευχαριστίες
1. Ενσωμάτωση της κίνησης: Τι είναι και γιατί θα ήταν καλό να γίνει;
2. Μείωση των θεωρούμενων εμποδίων και διευκόλυνση της ενσωμάτωσης της κίνησης
3. Χρήση του παρόντος εγχειριδίου για τον αποτελεσματικό σχεδιασμό της ενσωμάτωσης της κίνησης
4. Ενσωμάτωση της κίνησης στα μαθήματα της γλώσσας και της λογοτεχνίας
5. Σχέδια μαθημάτων για κίνηση στα μαθήματα της γλώσσας και λογοτεχνίας
6. Κίνηση σε μαθήματα των φυσικών επιστημών
7. Σχέδια μαθημάτων για κίνηση σε μαθήματα των φυσικών επιστημών
8. Κίνηση σε μαθήματα των κοινωνικών επιστημών
9. Σχέδια μαθημάτων για κίνηση σε μαθήματα των κοινωνικών επιστημών
10. Κίνηση στο μάθημα των μαθηματικών
11. Σχέδια μαθημάτων για κίνηση στο μάθημα των μαθηματικών
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α: Πόροι για τα μαθήματα γλώσσας και λογοτεχνίας
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β: Πόροι για τα μαθήματα των φυσικών επιστημών
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Γ: Πόροι για το μάθημα των μαθηματικών
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Δ: Πόροι για τα μαθήματα των κοινωνικών επιστημών

[Περισσότερα...]
Αναλυτικά Περιεχόμενα

  • Κείμενα

    Mary Brady, Hildi M. Nicksic, Krysta Woods, Christina Janise McIntyre, Emily Reeves, Tonya D. Jeffery, Kimberly Moore, Tommye Hutson, Angel Cartwright, Christopher Freeman, Dittika Gupta, Sarah Cobb, Shelby Butler
Για τους Γενικούς Επιστημονικούς Επιμελητές
  • Stacia C. Miller

    Η Stacia C. Miller είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο Τμήμα Κινησιολογίας στο Midwestern State University, στο Τέξας των ΗΠΑ. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα είναι η κινησιολογία, η σωματική δραστηριότητα στην αίθουσα και η εκπαίδευση των εκπαιδευτικών.

  • Suzanne F. Lindt

    Η Suzanne F. Lindt είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο Τμήμα Προγραμμάτων Σπουδών και Μάθησης στο Midwestern State University, στο Τέξας των ΗΠΑ. Εκτός από την ενσωμάτωση της κίνησης, τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στη συμμετοχή και στα κίνητρα εντός της σχολικής αίθουσας.

Για τους Επιστημονικούς Επιμελητές
  • Παναγιώτης Βαρσάμης

    Ο Παναγιώτης Βαρσάμης είναι Επίκουρος Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας με γνωστικό αντικείμενο την εκπαίδευση ατόμων με κινητικές και σωματικές αναπηρίες. Εργάστηκε σε ιδιωτικούς φορείς και σε δημόσιες υπηρεσίες ειδικής αγωγής, όπως και σε πολλά πανεπιστήμια.